+420 721 167 521

Proměny (Before’n’After)

Petra Klimtová

Délka proměny: 8 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, zpevnění postavy, zlepšení zdraví, spánku a well-beingu

Program: Before’n’After

Komentář: Nebudu lhát, Peťa za mnou přijela s kompletně špatnými návyky od stravování a suplementace přes lifestyle až po trénink.
Sdělila mi plán, nad kterým by většina “poradců” jen výsostně tleskala – trénink na lačno, vysocesacharidová snídaně, počítání kalorií (IIFYM) a kulturistické splity zakončené s velkou grácií – kardiem.
To může fungovat, ovšem jen za předpokladu, že do toho připočtete pravidelné podávání clenbuterolu….
Přenastavení tréninku, KONEC POČÍTÁNÍ MAKROŽIVIN a nastavení výživy a suplementace dle aktuálního rozpoložení a možností, obnova hormonální rovnováhy rozhozené vlivem používání antikoncepce a dalších nevhodných návyků, optimalizování SPÁNKU…výčet by mohl pokračovat ještě dále.
Klobouk dolů před tím, že se Peťa dokázala odprostit od počítání kalorií a zažitých dogmat, snížila tím tak stresovou zátěž, která ji také do značné míry brzdila v dosahování cílů.
Co si z toho vzít? Pouhé počítání kalorií nefunguje! Musí se brát v potaz celá řada dalších proměnných! O tom ale až jindy…

Petr Kváča

Délka proměny: 12 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nabrání svalové hmoty, zlepšení sportovní výkonnosti

Program: Sport-Specific Program

Komentář: „Kvaky“ byl minulý rok draftován do týmu NHL, Colorado Avalanche. Dostal jasný úkol – do příštího kempu nabrat svalovou hmotu a zesílit. Během naší spolupráce dokázal přibrat 3kg svalové hmoty a %BF (tělesného tuku) ubral z 10,3% na 8,8%!
Jeho výkony šly nahoru nejen v posilovně(např. dřep ze 70kgx4op. na 95kgx5opakování), ale i na ledě.

Josef Talafous

Délka proměny: 24 týdnů

Výsledek: normální funkce kolenního kloubu bez křížového vazu, nabrání svalové hmoty, zlepšení síly a výkonnosti

Program: Sport-Specific Training

Komentář: Pepa za mnou přišel s jednoznačným problémem: přetržení křížového vazu a prasklý meniskus. Nechtěl jít na operaci a vložil ve mě plnou důvěru. Cílem bylo podstoupit Gladiators Night, což se zdálo jako nesplnitelý úkol (formu před Gladiators Night – další obrázek – týden 16). Podařilo se nám to a Pepa zvítězil v pyramidě bez toho, aniž by se chirurg dotkl jeho kolena!
Poté jsme se rozhodli pro artroskopii prasklého menisku – výsledek? Týden po operaci zpět v tréninku.

Jiří Polický

Délka proměny: 12 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nabrání svalové hmoty

Program: Before’n’After

Komentář: Dlouhodobý klient a kamarád Jirka Polický je prototyp moderního cvičence, dokáže totiž perfektně skloubit trénink, stravu a suplementaci, protože ví, že jedno bez druhého nebude optimálně fungovat. Podařilo se nám optimalizovat hladiny hormonů, nastavit stravu dle genetických predispozic a vyrovnat hladinu vitamínů a minerálů v těle.
Jirka během posledních třech měsíců zvládl snížit procento tělesného tuku o 3% při zachování hmotnosti 98kg a zvýšit sílu na základních cvicích.
Na fotce rozdíl po 12ti týdenním tréninkovém, stravovacím a suplementačním plánu! Konečných 9,6%BF z původních 12,6%!

Jan Pintér

Délka proměny: 12 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nabrání svalové hmoty

Program: Before’n’After

Komentář: Honza Pintér měl před třemi měsíci jasný cíl – shodit tuk, zformovat postavu a zlepšit celkové zdraví.
Posuďte sami, jak se to povedlo, a to i přes drobné prohrešky (čti: pivo).
Během tří měsíců se podařilo stáhnout tělesnou váhu o 6kg a značně snížit procento tělesného tuku i přesto, že genetické predispozice zcela nenahrávají atletické postavě.
Silové přírůstky také velmi kvalitní! Dřep pro 3 opakování z 90kg na 120kg, striktní press z 60kg na 70kg (1RM), bench press z 90kgx3op. na 105×3 op.
Za 12 týdnů dobrá práce a značný posun, těším se na další fáze!

Monika Horejšová

Délka proměny: 9 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, zpevnění postavy, zlepšení zdraví

Program: Before’n’After

Komentář: Na fotce rozdíl po 9ti týdenním tréninkovém, stravovacím a suplementačním plánu, kdy se procento tělesného tuku znížilo z 25,9% na 19,9%!
Přitom na váze ubylo 7kg a vizuelně ještě více!
Monča předtím cvičila, ovšem bylo znatelné, jak špatně má nastavený stravovací a suplementační režim vzhledem k jejímu zdravotnímu stavu a stresové práci, navíc bez progresivního tréninkového modelu.
Důležitým faktorem se stalo optimalizování hladiny ranní energie a spánku s překopáním zažitých stereotypních návyků ve stravování, to vše k jasnému cíli: zlepšit funkci endokrinního systému.
A cvičení? ŽÁDNÉ CARDIO, ŽÁDNÉ BOSU – jen silový a intervalový trénink!
O triku, jak zlepšit ranní energi, si přečtěte ZDE -> http://bit.ly/rannienergie

Miroslav Pavel

Délka proměny: 8 týdnů

Výsledek: nabrání svalové hmoty, zlepšení zdraví, ztráta tuku

Program: Before’n’After

Komentář: Míra přišel s několika požadavky a problémy, mezi které patřil nepříliš příznivý zdravotní stav, špatná ranní energie a výkyvy energie během dne. Protože Míra pracuje jako barman, museli jsme rapidně změnit stravovací návyky, spánek a zařadili jsme také silový trénink.
Během osmi týdnů došlo nejen ke ztrátě (už tak malé) tukové tkáně, ale konečně nabrání svalové hmoty a celkovému zlepšení zdraví a well-beingu!
Jak sám řekl: „Nikdy jsem nevěřil, že můžu něčeho takovýho dosáhnout!“
Jen tak dál!
Na fotce rozdíl po 8 týdenním tréninkovém, stravovacím a suplementačním plánu!
Konečných 7%BF z původních 9,9%!

Tomáš Zdeněk

Délka proměny: 1 rok

Výsledek: úbytek 32 kg tuku

Program: osobní konzultace

Komentář: Tomáš pracuje na třísměnný provoz a tím pádem je pro něj největším problémem rozhozený cirkadiánní rytmus, špatný spánek a stres, což jsem vyřešili díky suplementaci a správné kombinaci bylinek obnovujících adrenály.

Roman Diviš

Délka proměny: 4 týdny a výsledná 6 měsíců

Výsledek: úbytek tuku, nárůst síly a svalové hmoty

Program: Before’n’After Program

Komentář: u Romana hrálo několik faktorů roli v tom, že se mu na těle začala hromadit neústupná tuková tkáň. Správné nastavení tréninku, výživy a suplementace mělo za výsledek proměnu, kterou můžete vidět nyní

Roman Vávra

Délka proměny: 13 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nárůst síly a svalové hmoty

Program: Sport-specific program (fotbal)

Zdeňka Formánková

Délka proměny: 9 týdnů

Výsledek: ztráta tuku na problémových partiích, zpevnění postavy

Program: Before’n’After Program

Komentář: u žen bývá někdy obtížné ztartit tuk na problémových místech, díky skinfold measurement se však dají dobře identifikovat hormonální problémy a následně nastavit adekvátní výživový, suplementační a tréninkový program

Kamil Hajdušek

Délka proměny: 8 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nárůst síly a svalové hmoty

Program: Sport-specific program (fotbal) a Before’n’After Program

Martin Held


Délka proměny: 9 týdnů

Výsledek: nárůst síly a svalové hmoty

Program: Sport-specific program (fotbal) a Before’n’After Program

Roman Wermke

Délka proměny: 12 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nárůst síly a svalové hmoty

Program: Sport-specific program (fotbal)

Michal Rezek

Délka proměny: 12 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nárůst síly a svalové hmoty

Program: Before’n’After Program

Komentář: Michal je příkladem toho, že i ve 40ti letech se dá dosáhnout skvělého výsledku nejen v přeměně postavy, ale i ve zlepšení celkové kvality života!

Lucie Havlová

Délka proměny: 12 týdnů

Výsledek: ztráta tuku na problémových partiích

Program: Lifestyle Program

Tomáš Čajánek

Délka proměny: 4 týdny

Program: Before’n’After Program

Karel Válek

Délka proměny: 6 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nárůst síly a svalové hmoty (primárně na nohou)

Program: ACL protokol

Komentář: spolupráce začala 6 týdnů před plánovanou operací předního zkříženého vazu (ACL). Během 6 týdnů se nám podařil enormní nárůst svalové hmoty na nohou a následná urychlená regenerace po operaci (i díky suplementaci). Čtyři týdny po operaci je Kája zpět v posilovně a absolvuje můj ACL Rehab protokol.
Slovy doktorů: “Ve vašem věku je tak rychlé hojení zázrak…”

Daniel Svoboda

Délka proměny: 8 týdnů

Výsledek: ztráta tuku, nabrání funkční svalové hmoty

BF: konečných 9,8% z původních 16%

Program: Sport-Specific Training

Komentář: Daniel za mnou přišel s jasným cílem: shodit tuk a zlepšit celkovou výkonnost pro sport, což se nám během prvních dvou fází skvěle povedlo.
Během probíhající sezony je důležité udržet nabranou svalovou hmotu a sílu, která se postupně začala transformovat v dynamickou a explozivní sílu.
Po sezoně nás čeká nabírání funkční svalové hmoty a síly, další práce před námi!

Petr Požárek

Délka proměny: 7 měsíců

Výsledek: ztráta tuku, nabrání svalové hmoty, zlepšení zdraví

BF: konečných 13,5% z původních 19,5%

Program: Before’n’After

Komentář: Někdo nechce a má výmluvy, někdo vystoupí z komfortní zóny a udělá pro úspěch vše. I přesto, že má Petr fungující byznys, stresový životní styl, 2 malé děti (čti: málo spánku) a málo času na přípravu jídla. za poslední více než půlrok udělal velký pokrok, co se tréninku i výživy týče, aniž by to nějakým způsobem negativně narušilo jeho každodenní režim.
Velmi dobrá práce!

📘Petrova recenze: “Dominika jsem požádal o spolupráci ze dvou důvodů:
1) nastavení osobního režimu v trojkombinaci cvičení-strava-regenerace
2) sebevzdělání v silovém tréninku

Za 32 let jsem neprošel ve fotbalovém prostředí školením, které by mi vysvětlilo principy a kladné prvky silového tréninku. Jako hráči se nám v Dynamu nikdo nevěnoval. Nebyli tam adekvátní lidé se zaměřením na silový trénink, strečink a psychologii. Na FTVS jsem narazil na Radima Jebavého a Miroslava Petra. Zde mě to osobně neoslovilo. Patlal jsem se ve svém kolečku tréninků.

Dominikovo systém nazývám REŽIM. Začali jsme přestavovat špatné návyky a učit nový systém. “Barák musí mít silné, pevné a stabilní základy s co nejmenšími výchylkami…” Nohy dostaly prvně životě to, co potřebovaly. Systémový režim. Přesně ten režim, který učím malé fotbalisty. Síla sportovce je v síle končetin, které k sobě spojuje tělo. Vše řídí CNS. Že jsem nepřišel na novinku? Ano, vím. Já si to uvědomil, prožil a aplikuji to. U sebe a ještě hlouběji svých klientů. Díky Dominiku!“

Tomáš Herrmann

Délka proměny: 19 týdnů (a stále probíhá)

Výsledek: srovnání postury, ztráta tuku, nabrání funkční svalové hmoty

Program: Sport-Specific Training

BF: konečných 11,4% z původních 17,4%

Komentář: Tomáš Hermann je český reprezentant v karate a člen nejúspěšnějšího klubu v ČR – TJ Karate České Budějovice , kde přes půl roku působím jako silový a kondiční trenér.
V první fázi jsme se s „Hermim“ zaměřili na srovnání postury a vyrovnávání dysbalancí (rozdíl posuďte sami). I když je před námi ještě dlouhá cesta, včetně listopadového MS v Madridu, udělal Hermi velký pokrok, dokázal shodit tuk (6%BF!), šel silově nahoru a má za sebou svůj největší úspěch, 5.místo na akademickém mistrovství světa, kde medaile visela ve vzduchu…
Držte palce do další práce!